Grupa Inpro podsumowała wyniki sprzedaży w lutym 2016 r.
Grupa Kapitałowa Inpro zrealizowała przedsprzedaż (rozumianą jako ilość podpisanych umów przedwstępnych netto) w lutym br. na poziomie 49 umów, czyli o ponad 4% więcej, niż w lutym 2015 roku. Narastająco po dwóch miesiącach 2016 r. Grupa Inpro podpisała 72 umowy netto i wydała 94 mieszkania i domy (wzrost o blisko 52%).
2016-03-15, 10:30

Luty to kolejny dobry miesiąc dla Grupy Inpro pod względem liczby wydanych lokali. Systematycznie przekazujemy mieszkania na Osiedlu Wróbla Staw i w ramach zakończonych etapów inwestycji Chmielna Park. Jednocześnie wprowadzamy do sprzedaży nowe inwestycje. Z końcem lutego w ofercie Inpro pojawił się I etap Harmonii Oliwskiej, w przygotowaniu jest również Osiedle Azymut w Gdyni i Osiedle Optima w Gdańsku. Mamy nadzieję, że 2016 rok będzie równie dobry, jak rok ubiegły” - powiedział Rafał Zdebski, Dyrektor handlowy Inpro S.A.

Grupa Inpro w lutym br., podpisując 49 umów netto, osiągnęła o 4% wyższą sprzedaż w porównaniu do lutego 2015 roku. Grupa od początku 2016 roku podpisała 72 umowy netto, czyli o 16% mniej niż w ciągu dwóch pierwszych miesięcy 2015 roku. Po dwóch pierwszych miesiącach 2016 r. ilość wydanych lokali przez Grupę wyniosła 94 mieszkania i domy, czyli o blisko 52% więcej w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego.

KONTAKT / AUTOR
Marika Żołądek-Banaś
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.