Kliknij i wprowadź t
Hotelu Number One w Gdańsku ogłosił nową akcję promocyjną, która potrwa cały wrzesień. W akcji mogą wziąć udział osoby, które odwiedziły już bądź dopiero odwiedzą obiekt i opublikują opinię na jednym z wymienionych portali: Facebook, Google, Booking.com, Expedia, TripAdvisor. Nagrodę stanowi jednodniowy pobyt w Hotelu Number One dla dwóch osób ze śniadaniem o łącznej wartości około 500 zł, podczas którego Goście będą mogli skorzystać z bogatej oferty udogodnień w obiekcie. Zwycięzcy akcji będą wyłaniani w każdy poniedziałek września.
„Cenimy opinie naszych Gości. Pozwalają nam rozwijać się i jak najlepiej dostosowywać ofertę do potrzeb odwiedzających. Jednocześnie, rekomendacje naszego hotelu, które padają z ust Gości to dla nas największa pochwała i motywacja do dalszego rozwoju. Akcję promocyjną organizujemy, aby wynagrodzić chęć do dzielenia się swoją opiniami o hotelu, które dla nas są bezcenne” – mówi Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Hotelu Number One.
Hotel Number One cieszy się pozytywną opinią wśród odwiedzających, czego dowodem są wysokie średnie ocen na portalach, m.in. na Booking.com (8,8/10) czy na Facebooku (4,6 na 5).
Poprzez uczestnictwo w nowej akcji promocyjnej oceniający wesprą jednocześnie Gdańskie Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt „Promyk” na gdańskich Kokoszkach – za każda opinię pozostawioną przez Gości hotel przeznaczy 5 zł na karmę dla podopiecznych schroniska.
„Naszą akcję promocyjną postanowiliśmy połączyć z działalnością charytatywną, w którą staramy się jak najczęściej angażować. Tym bardziej liczymy na wysokie zaangażowanie naszych Gości – razem możemy zdziałać więcej i pomóc wielu zwierzakom w potrzebie” – dodaje Łukasz Pawlina.
Hotel Number One mieści się w samym centrum miasta, na malowniczej Wyspie Spichrzów, vis-à-vis gdańskiej starówki. W obiekcie znajdują się 172 komfortowe pokoje, w tym jedno i dwupokojowe studia, których powierzchnia sięga od 22 do 32 m2, co czyni je prawdopodobnie największymi pokojami hotelowymi w Gdańsku. W ramach nowoczesnego wyposażenia w hotelu znalazły się technologie smart, indywidualnie sterowana klimatyzacja czy telewizja satelitarna.
Goście Hotelu Number One korzystają także z bogatej oferty udogodnień. W ramach strefy One Harmony SPA & Wellness dostępny jest szereg atrakcji: basen, sauny (sucha i parowa) oraz cztery gabinety SPA, w których można poddać się m.in. relaksującym masażom i 50 różnym zabiegom poprawiającym zdrowie i urodę. Innym, szeroko docenianym przez odwiedzających udogodnieniem, jest serwująca autentyczną włoską kuchnię Restauracja Mamma Mia Zielona Pietruszka, w której na żywo można przyglądać się pokazom przyrządzania potraw przez kucharzy.
Szczegóły oraz regulamin akcji znajduje się na stronie www.hotelnumberone.pl.
Hotel Number One powstał w ramach kompleksu Nowa Motława na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Deweloperem i generalnym wykonawcą wielofunkcyjnego obiektu była notowana na warszawskiej giełdzie spółka Dekpol. Inwestycja składa się z dwóch części – Hotelu Number One, w którym znajdują się 172 pokoje hotelowe oraz 298 Apartamenty Nowa Motława. W nowoczesnym kompleksie zaprojektowano również przestronną strefę wellness z basenem wewnętrznym, saunami, i siłownią. Spójna architektura i design wnętrz hotelu to połączenie pracy wybitnych osobowości reprezentowanych przez pracownie architektoniczne: KD Kozikowski Design, Ideograf Paulina Czurak i Sikora Wnętrza – Jan Sikora.
Dodatkowych informacji udzielają:
Mariusz Skowronek, Tauber Promotion
Tel. (22) 833 35 02, 698 612 866
e-mail: mskowronek@tauber.com.pl
Edyta Stochmal, Tauber Promotion
Tel. (22) 833 35 02
e-mail: estochmal@tauber.com.plreść