Hotel Number One świętuje pierwsze urodziny!
Na początku kwietnia Hotel Number One w Gdańsku obchodzi swoje pierwsze urodziny. Obiekt trwale wpisał się w hotelową mapę Gdańska i cieszy się ogromną popularnością. Klienci doceniają przede wszystkim przestronne pokoje, wysoką jakość obsługi klienta, unikalny design i najwyższy standard. W ciągu pierwszego roku funkcjonowania hotelu odwiedziło go 23853 gości, a wskaźnik obłożenia wyniósł 61%. To olbrzymi sukces.
2018-04-04, 11:26

Hotel Number One został otwarty dokładnie 1 kwietnia 2017 roku i od samego początku cieszy się olbrzymią popularnością wśród klientów.

W ciągu minionego roku odwiedziło nas prawie 24 tysiące Gości. Wśród nich są zarówno polscy jak i zagraniczni turyści – głównie Skandynawowie. Number One jest bardzo często wybierany przez rodziny z dziećmi ale duży odsetek stanowią także goście biznesowi. Klienci doceniają przede wszystkim lokalizację obiektu, przestronne pokoje, wysoką jakość obsługi klienta i najwyższy standard pokoi” – zauważa Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One.

W hotelu funkcjonuje również wysoko oceniana przez klientów strefa SPA – One Harmony SPA & Wellness. Na terenie obiektu znajduje się basen, sauny (sucha i parowa) oraz cztery gabinety SPA, w których można poddać się m.in. relaksującym masażom i 50 różnym zabiegom poprawiającym zdrowie i urodę.

Dużym zaufaniem klientów cieszy się także restauracja hotelowa – Mamma Mia Zielona Pietruszka. W lokalu serwowane są dania kuchni włoskiej, przygotowywane w oparciu o autorskie przepisy szefa kuchni Przemysława Langowskiego.


To na co klienci zwracają szczególną uwagę to unikalne, przestronne pokoje hotelowe. Największe z nich mają powierzchnię 32 mkw. Niedawno ruszyła nowa kampania reklamowa hotelu – Big THING, promująca ponadstandardową wielkość pokoi w Hotelu Number One. Kampania jest realizowana w mediach społecznościowych.

W swojej ofercie posiadamy aż 62 apartamenty dwupokojowe. Jest to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi. Z myślą o najmłodszych organizujemy dla nich także animacje, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci” – dodaje Łukasz Pawlina.

W związku z trwającym jubileuszem hotel przygotował dla swoich gości liczne atrakcje i konkursy z nagrodami. Wszyscy, którzy mieli okazję gościć w Hotelu Number One w dniu urodzin mogli liczyć na atrakcyjne upominki. Pozostali, mogą wziąć udział w zabawach organizowanych na Facebooku i Instagramie. Nagrodami w konkursach prowadzonych w mediach społecznościowych są weekendowe pobyty w hotelu dla dwóch osób.

 

Hotel Number One powstał w ramach kompleksu Nowa Motława na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Deweloperem i generalnym wykonawcą wielofunkcyjnego obiektu była notowana na warszawskiej giełdzie spółka Dekpol. Inwestycja składa się z dwóch części – Hotelu Number One, w którym znajdują się 172 pokoje hotelowe oraz 298 Apartamenty Nowa Motława. W nowoczesnym kompleksie zaprojektowano również przestronną strefę wellness z basenem wewnętrznym, saunami, i siłownią. Spójna architektura i design wnętrz hotelu to połączenie pracy wybitnych osobowości reprezentowanych przez pracownie architektoniczne: KD Kozikowski Design, Ideograf Paulina Czurak i Sikora Wnętrza – Jan Sikora.

Dodatkowych informacji udzielają:

Mariusz Skowronek, Tauber Promotion

Tel. (22) 833 35 02, 698 612 866

e-mail: mskowronek@tauber.com.pl

 

Dominika Nosal, Tauber Promotion

Tel. (22) 833 35 02, 698 067 171

e-mail: dominika@tauber.com.pl

 

 

KONTAKT / AUTOR
Dominika Nosal
Tauber Promotion
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.