Bardzo duży wzrost sprzedaży Grupy Inpro w III kwartale
Grupa Kapitałowa Inpro podsumowała wyniki sprzedaży za trzeci kwartał 2015 r. Zrealizowano przedsprzedaż (rozumianą jako ilość podpisanych umów przedwstępnych netto) na poziomie 168 umów osiągając tym samym o 57% wyższy wynik w porównaniu do trzeciego kwartału 2014 r. Narastająco od stycznia do września br. Grupa odnotowała wzrost o ponad 25%, podpisując 405 umów netto.
2015-10-07, 13:10

Grupa Inpro w III kwartale 2015 r. odnotowała o 57% wyższy wynik w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, podpisując 168 umów netto. Również Spółka Inpro osiągnęła wyższy wynik sprzedaży mieszkań podpisując 140 umów netto, czyli o prawie 54% więcej niż w tym samym okresie 2014 r., kiedy suma ta wynosiła 91 umów.

Od początku stycznia do końca września br. Grupa Inpro podpisała łącznie 405 umów netto, czyli o ponad 25% więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego, kiedy podpisała 323 umowy. Również Spółka Inpro odnotowała bardzo dobry wynik podpisując w ciągu dziewięciu miesięcy br. 343 umowy netto, czyli o blisko 29% więcej, niż w okresie od stycznia
do września 2014 r.

Narastająco od stycznia do września 2015 roku Grupa Inpro przekazała 320 mieszkań i domów, czyli o prawie 82% więcej, niż w analogicznym okresie 2014 roku, kiedy liczba przekazań za 9 pierwszych miesięcy wynosiła 176 mieszkań i domów.

KONTAKT / AUTOR
Marika Żołądek-Banaś
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.